Bij het eerste bezoek aan de winkel in Zaandam werden wij goed geïnformeerd, door een dame waarvan ik de naam ben vergeten. Zij dacht met mee, gaf tips op basis van persoonlijke ervaring en won ook informatie in bij haar collega's. Met haar hebben wij ook de offerte opgemaakt. De vervolgafspraak met Melis was een mooie aanvulling op de totaalervaring. Hier keken we nog voor een laatste keer naar het wensenlijstje, hebben wij nog kleine aanpassingen kunnen maken en werden de puntjes op de i gezet. Wat ik alleen mistte was een bevestiging van wanneer de betaling binnen was gekomen bij Grando. Het gaat tenslotte om grote bedragen en ik moest de bezorger nog bewijzen dat ik al had betaald middels een bankafschrift. Voor hetzelfde geld had ik dit niet aan kunnen tonen. Verbeterpuntje. Al met al een goede ervaring. Mocht ik in de toekomst nogmaals een nieuwe keuken nodig hebben en/of badkamer, sla ik een bezoek aan de Grando zeker niet over.
Casper Kooman
Beoordeling van Grando Zaandam
Bron: Qasa - 30 november 2023